یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ 2025-05-11
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

بروکراسی و مشکلات ارزی، مهم‌ترین موانع پیشرفت صنعت | دیدارهای فشرده و تخصصی مدیرعامل بانک شهر با فعالان حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی | بانک شهر از طرح های توسعه ای شرکت ملی نفت ایران حمایت می کند | ساخت ۱۳۵ مدرسه در کشور با مشارکت و حمایت‌های بانک ملی ایران | تسهیل در مبادلات تجاری،امنیت و اعتماد در معامله،اطمینان در پرداخت |

کد خبر: 57033
تاریخ انتشار: 24 آبان 1402 - ۱۴:۱۰

بازاریابی نسل پنجم و خروج از بازاریابی سنتی و روی آوردن به روش های نوین دیجیتال در اولویت همکاران بانک توسعه تعاون قرار گیرد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تشریح راهبردهای بازاریابی بانک گفت: اگر بخواهیم به ماموریت اصلی بانک عمل کرده و در رقابت شدید در بازار پول بمانیم باید از روش های جدید بازاریابی برای جذب منابع استفاده کنیم.

فرهنگ اقتصاد _ محمد شیخ حسینی در «کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی؛ تجهیز منابع کم هزینه با رویکرد بازاریابی» اعلام کرد: بانک ها برای تجهیز منابع پایدار و ارزان قیمت با چالش مواجه هستند و همه نهادهای مالی به دنبال روش های نوین جذب منابع هستند.
وی ادامه داد:منابع و نقدینگی مثل جریان خون برای بدن است، این جریان نباید دچار وقفه یا سکته شود چرا که سازمان را با اختلال و حتی مرگ روبرو می کند.
شیخ حسینی با اشاره به عوامل موثر بر جذب منابع بیان کرد: گام اول برای کسب سود، جذب منابع با اولویت منابع ارزان است. مدیر عامل بانک توسعه تعاون، مولفه های مهم در جذب منابع را «بازاریابی» و«خلاقیت» اعلام کرد و گفت: در این بازار رقابتی آن بانک و شعبه ای موفق است که با ابتکار عمل و خلاقیت منابع و مشتری جذب کند.
به گفته وی، با روش های سنتی و قدیمی نمی توان در بازار رقابتی به جذب منابع پرداخت بلکه باید به دنبال روش های جدید برای جذب منابع با الویت جذب منابع ارزان باشیم.
وی با اشاره به شعب گسترده بانک در سراسر کشور اظهار کرد: موثرترین استراتژی بازاریابی، برقراری ارتباط موثر و جذب مشتریان محلی است.
به گفته شیخ حسینی، فناوری های نوین و بانکداری دیجیتال با ثبت تجربه خوب برای مشتری نقش مهمی در جذب منابع خواهد داشت.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: مشتریان به دنبال خدمات و محصولاتی هستند که کمترین پیچیدگی و بالاترین سرعت را دارند. وی تاکید کرد: افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات خرد باید به صورت غیر حضوری که در قالب تفاهم نامه با برخی دستگاه ها عملیاتی شده بود باید در تمام شعبه های بانک توسعه تعاون عملیاتی شود.
شیخ حسینی اعلام کرد: بهبود ارتباط با مشتریان، رکن و محور اصلی فعالیت و موفقیت دستگاه ها و سازمان های مشتری محور است. اگر رضایت مشتری حاصل شود به تبع آن وفاداری مشتری ایجاد خواد شد.
این مقام بانکی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر استفاده سامانه مدیریت ارتباط با مشتری گفت:برای داشتن ارتباط موثر و هدفمند با مشتری باید از ابزارها و سامانه های جدید CRM استفاده کنیم.
وی افزود: مدیران استان ها و روسای شعب باید ارتباط دائمی و هدفمند با مشتریان ویژه داشته باشند. اتحادیه ها وتعاونی های هر استان در اولویت این ارتباط هستند. مدیر عامل بانک توسعه تعاون یکی از مولفه های بازاریابی را «خلق ارزش» برای مشتری اعلام کرد وگفت: خلق ارزش فراتر از سود است. در قالب این مفهوم راهبردی باید نیازهای مشتری را شناسایی کرده و پاسخ متناسب با آن در قالب خدمات و محصولات با کیفیت و با سرعت ارائه داد.
شیخ حسینی ادامه داد: دربانک به عنوان یک بنگاه خدماتی مشتری محور نحوه و چکونگی ارائه خدمات و محصولات از خود محصول مهم تر است.
وی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون جزو بانک های با حداقل نارضایتی است و بدنه اجتماعی، اتحادیه ها و تعاونی ها نگاه احترام آمیز به بانک دارند و با همین سرمایه اجتماعی می توان ارتباط پایدار و هدفمند با مشتریان در راستای جذب منابع تعریف کرد.
شیخ حسینی، راه اندازی باشگاه مشتریان و فراهم کردن محیط برای مشتریان را جزو دیگر اولویت های بازاریابی اعلام کرد و گفت: بازاریابی دیجیتال و نسل پنجم بازاریابی که مبتنی بر داده است باید در اولویت همکاران صف و ستاد قرار گیرد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل داده های مشتریان باید محصولات به روز و مدرن ارائه داد. محصولاتی وخدماتی که شخصی سازی شده و موجب ایجاد مزیت رقابتی برای بانک می شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به اصول مهم بازاریابی اشاره کرد وگفت: در مدل STP بخش بندی بازار، هدف گذاری و جایگاه یابی در اولویت قرار می گیرد.
شیخ حسینی ادامه داد: متخصصان بازاریابی روش های متنوع دیگری همچون ۴p، ۵pو ۷p با استفاده و توجه به آمیخته های بازار یابی مانند محصول ، قیمت ، پرو موشن ، مکان ارائه خدمات ، فرآیند ها، محیط و تجهیزات و پرسنل برای بازاریابی تجویز می کنند که هر سازمان و بنگاه اقتصادی می تواند به فراخور ماموریت و اولویت از آنها استفاده کند. نکته مهم این است که خدمتی که همکاران ما در سراسر کشور ارائه می دهند، بتواند تصویر مثبتی از بانک در ذهن مشتری ایجاد کند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: بازاریابی محدود به واحد بازاریابی بانک نیست بلکه همه پنج هزار نیروی بانک از مدیرعامل و هیأت مدیره گرفته تا معاونین، مدیران ستادی و استانی و همکاران شعب و شرکت ها مجهزبه مهارت نرم ارتباطی و آموزش باید به بازاریابی بپردازند. شیخ حسینی تاکید کرد: تمرکز بر جذب منابع و بازاریابی موفقیت و سودآوری بانک را تضمین می کند.



برچسب ها: بانک توسعه تعاون, محمد شیخ حسینی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/57033

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شب خاطره‌انگیز وحدت هنر و اقتصاد در تالار وحدت
  • موسیقی ملی ایرانی گنجینه ای ارزشمند وباشکوه ازفرهنگ وادب وهنر والاست
  • پروژه‌های ارتباطی همراه اول در روستاهای استان قزوین افتتاح شد
  • شبی خاطره‌انگیز با رسیتال پیانو محمدرضا ظریف در تالار رودکی
  • نگرش‌های سنتی، مانع پیشرفت صنعت تعمیر و نگهداری
  • نقش بانک توسعه تعاون در نوسازی ناوگان مسافربری
  • “ریسک منابع انسانی و انسان پنج بُعدی”
  • پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در بانک سینا از مرز هشت هزار میلیارد ریال گذشت
  • دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری
  • پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در سال ۱۴۰۳/ حمایت مؤثر موسسه اعتباری ملل از جوانان در مسیر تشکیل و تقویت خانواده
  • بازطراحی و ساخت موفقیت‌آمیز مبدل حرارتی صفحه‌ای گرافیتی در شرکت پتروشیمی اروند
  • تحقق ۱۰۶ درصدی اهداف بانک کشاورزی در بخش تجهیز منابع طی سال گذشته
  • پیشرفت فیزیکی نصب سازه‌های کوره دهم به ۶۵ درصد رسید
  • با حساب صندوق پس‌انداز مسکن جوانان؛ امروز پس‌انداز کنید، فردا صاحب‌خانه شوید
آخرین اخبار
  • رونمایی از اپلیکیشن «سراینو»؛ گام مهم دیجیتالی‌سازی فرآیندهای فروش و خدمت رسانی شرکت نفت سپاهان
  • معاون بازرگانی پتروشیمی جم، در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی چالش‌های پیش روی صادرات این صنعت را تشریح کرد
  • بروکراسی و مشکلات ارزی، مهم‌ترین موانع پیشرفت صنعت
  • رئیس سازمان بازرسی کل کشور از نمایشگاه نفت بازدید کرد
  • بلاروس آماده همکاری با صنعت پتروشیمی ایران است
  • تفاهم‌نامه همکاری هلدینگ نفت و گاز پارسیان با شرکت چینی
  • مجلس مصمم به حمایت از صنعت پتروشیمی است
  • همکاری های مشترک ایران و روسیه در صنعت پتروشیمی گسترش می یابد
  • دیپلماسی انرژی در نمایشگاه نفت
  • صنایع پایین دستی پلی تترا فلوراتیلن ایرانی را تبدیل به محصول نهایی می کنند
  • آریاساسول از مدل ریسک آنلاین رونمایی می کند
  • برگزاری اولین جلسه کمیته راهبردی مدیریت ایمنی فرایند گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس 
  • تفاهم‌نامه سه‌جانبه تأمین مالی احداث نیروگاه خورشیدی میان هلدینگ خلیج‌فارس و بانک‌های ملت و تجارت
  • هلدینگ خلیج‌فارس با صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت قرارداد همکاری امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری پتروشیمی اروند و یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه کاهش مصرف آب و انرژی

منهای اقتصاد
  • رونمایی از ۸۶ امین سایت ۵G همراه اول در استان مازندران توسط وزیر ارتباطات
  • تحول دیجیتال در صنعت پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی همراه اول
  • اعلام بسته‌های رومینگ همراه اول مختص حجاج ایرانی
  • رونمایی از آلبوم «پرواز خیال» اثر عباس ابوحمزه
  • ارزش سرمایه گذاری خارجی فقط در یک منطقه آزاد عمان ، ۲۱ برابر ارزش سرمایه گذاری خارجی در کل مناطق آزاد ایران است!
  • توسعه سامانه‌ صورتحساب همراه اول
  • حضور همراه اول در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵

فیلم
    پتروشیمی بندرامام و دانشگاه شیراز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
    فرهنگ اقتصاد _ این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در راستای رفع نیازهای فناورانه پژوهشی تحقیقاتی، آموزشی توسعه دانش فنی و فرایندی در شرکت پتروشیمی بندر امام…
    گزارش ویدیویی از تعاملات تجاری و معرفی ظرفیت‌ها
    فرهنگ اقتصاد _ در این گزارش ویدیویی، نگاهی داریم به بخش‌هایی از فعالیت‌های این شرکت در جریان نمایشگاه، از جمله معرفی محصولات، مذاکرات تجاری و بازدیدهای رسمی. مذاکرات جدی…
    امضای تفاهم‌نامه پتروشیمی شهید تندگویان و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حضور رئیس‌جمهور
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌المللی پتروشیمی شهید تندگویان همزمان با سفر دکتر مسعود پزشکیان به استان خوزستان…
    گزارش تصویری از زحمات همکاران در زمان تعویض مبدل 13005 واحد EDC/VCM
    گزارشی از دومین روز حضور «هلدینگ خلیج فارس» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
    فرهنگ اقتصاد _ از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین…
    پیگیری ویژه امین‌نژاد برای تامین و ارسال یوتیلیتی پایدار به شرکت‌های هنگام و آپادانا
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در اولین روز حضور و بازدید میدانی محمود امین‌نژاد به همراه تعدادی…
    بسته‌بندی جدید محصولات شرکت نفت سپاهان
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، در این مراسم فرهاد امین دهقان با اشاره به اهمیت نوآوری و بهبود مستمر در ارائه محصولات، اظهار داشت: «بسته‌بندی جدید محصولات نفت…


عکس
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    دیدار نوفرستی مدیر بانکداری شرکتی بانک تجارت با دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست


     
    نشست هم اندیشی مدیران پتروشیمی پارس و سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان
    حضور مرکز نوآوری و فناوری سروینو در همایش ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی
    سرتیپ پاسدار علی رزمجو با اهداء لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس تقدیر کرد
     
    دیدار مدیر ارشد مجتمع و تعدادی از همکاران با خانواده شهید احسان فتحی به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب